Polityka zwrotów i składanie reklamacji

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Wzór formularza reklamacyjnego

Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

 

Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
IMJ sp. z o.o. – panibajka.pl
ul. Sarmacka 7 lok. 3.11
61-616 Poznań

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta [email protected], wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Wzór formularza odstąpienia od umowy

IMJ sp. z o.o. – panibajka.pl
ul. Sarmacka 7 lok. 3.11
61-616 Poznań

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Darmowa dostawa

do paczkomatu od 369 zł

14 dni na zwrot

14 dni na zwrot pieniędzy

Wysyłka zagranicę

Skontaktuj się z nami

Bezpieczne płatności

Blik / MasterCard / Visa